PlayStation 4 Patch Notes v1.42

The Elder Scrolls Online v1.42 zawiera poprawki wydajności gry w Próbach, a także systemu zmiany kolejności postaci gracza na ekranie wyboru postaci – teraz zmiana będzie zapamiętywana przez system. Wprowadzono także poprawki do walki, w tym naprawienie błędnie anulowanych zdolności używanych przeciwko jednemu celowi oraz zmianę zaklęć na broniach i trucizn, aby nie uruchamiały się przez efekty na przestrzeni czasu używane przeciwko jednemu celowi. Naprawiono też inne bugi w grze. Ta łatka ma rozmiar około 1 GB.

MURKMIRE

POPRAWKI I ULEPSZENIA

ZADANIA I REGIONY

Ogólne

  • Teraz można używać szybkiej podróży do członków grupy, którzy są w Zębach Sithisa lub Jaskinii Tsofeer.

Zadania

  • Zęby Sithisa: Teraz już można znaleźć wszystkie wymagane do ukończenia zadania obiekty.

SUMMERSET

POPRAWKI I ULEPSZENIA

ZADANIA I REGIONY

Ogólne

  • Naprawiono błąd, przez który Portale Psijic pojawiały się w Murkmire częściej, niż zamierzono. Poprawiono je tak, by pasowały do reszty regionów. Tylko w Summerset pojawiają się częściej (tak jak powinny).

WOLFHUNTER

POPRAWKI I ULEPSZENIA

UI

Ogólne

  • Naprawiono błąd, przez który Rosa Krwawej Woni nie miała ikony w ekwipunku gracza.

WALKA I ROZGRYWKA

WALKA I ZDOLNOŚCI

Ogólne

  • Naprawiono błąd, przez który umiejętności rzucane przeciwko jednemu celowi, takie jak Hak czy Mroczny Rozbłysk, były anulowane, jeśli gracz nie miał przeciwnika na celowniku przez cały czas rzucania czaru.

Komentarz dewelopera:

Zdolności rzucane przeciwko pojedynczemu celowi nigdy nie miały działać w ten sposób; problem był spowodowany przez niezwiązaną z nimi poprawkę w poprzedniej łatce.

  • Naprawiono błąd, przez który można było “pociągnąć” zdolnościami, takimi jak Ognisty Uchwyt czy Srebrna Smycz, aby przemieścić nieprzemieszczalne potwory.
  • Zaklęcia na broniach i trucizny już nie uruchamiają się przez efekty na przestrzeni czasu o jednym celu jakiejkolwiek zdolności broni. Następujące efekty już nie mogą uruchamiać zaklęć broni i trucizn:
    • Obrażenia na przestrzeni czasu z Rozcięcia i jego przemian
    • Obrażenia na przestrzeni czasu z Bliźniaczych Cięć i ich przemian
    • Wszystkie obrażenia z Rozdarcia i jego przemian
    • Resztkowe obrażenia na przestrzeni czasu z Toksycznego Ognia Zaporowego
    • Obrażenia na przestrzeni czasu z Kwasowego Deszczu
    • Obrażenia na przestrzeni czasu z Zatrutej Strzały i jej przemian
    • Obrażenia na przestrzeni czasu z Niszczycielskiego Dotyku i jego przemian
  • Efekty wizualne Większego Pośpiechu już nie pozostają dłużej niż powinny na postaci gracza.

Komentarz dewelopera:

Ta zmiana powinna ulepszyć wydajność gry w środowiskach z licznymi efektami (Próby, FvF, itd.) kiedy wielu graczy używa Większego Pośpiechu.

  • Naprawiono błąd, przez który spamowanie zdolnościami o określonym czasie rzucania albo zdolnościami podtrzymywanymi, takimi jak Przebijające Uderzenia lub Mroczny Rozbłysk, powodowało opóźnienia pomiędzy wszystkimi użyciami tych umiejętności.

GRA PODSTAWOWA

POPRAWKI I ULEPSZENIA

WOJNA FRAKCJI I PVP

Ogólne

  • Ulepszono kolizję obiektów, by lepiej pasowała do różnych stadiów zniszczenia budynków na mostach.

Pola bitewne

  • Gracz nie jest już zrzucany z wierzchowca przy wyskakiwaniu na wierzchowcu z miejsc spawnowania w Istirus.

GRAFIKA I ANIMACJA

Ogólne

  • Sharnag z Puszczy Graht porzucił swoje przebranie Naga i ujawnił, że jest Orkiem.

DOMY

Ogólne

  • Naprawiono rzadki błąd, przez który gracz, który miał przekroczony limit mebli w danym domu, i który odzyskał mebel, a potem cofnął to odzyskanie czasami mógł stracić ten mebel całkowicie.

Domy

  • Naprawiono błąd, przez który część Dworu Xanmeer na Grzęsawisku znikała, kiedy oglądało się ją z pewnych miejsc.

RÓŻNE

Ogólne

  • Naprawiono crash zdarzający się podczas walki.
  • Naprawiono rzadki crash, który mógł zdarzyć się podczas przeglądania dziennika zadań.

UI

Ogólne

  • Naprawiono błąd UI powiązany z systemem barwienia.
  • Kolejność postaci na ekranie wyboru postaci jest teraz zapisywana po zmianie ich kolejności.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*